STÅ NÅ FOR F… OPP FOR DÆ SJØL..!!!

..først av alt..dette er ikke ment som en hets mot folk som sliter psykisk med ting..så vær så snill, føler du at du kommer inn under den kategorien, ikke ta dette ille opp.. For dette innlegget er et hjertesukk..nei heller et brøl..ovenfor en type mennesker som jeg dessverre har et par – tre stykker av i livet mitt. Som er så innmari sjølgode..som tror at verden er til kun for dem..og som ikke går av veien for å overkjøre andre.. MEN..som til syvende og sist ikke har guts nok til å virkelig si hva de tenker og mener direkte til den det gjelder..og som snor seg unna fordi de ikke er tøffe nok til å stå opp for seg selv og det de står for.

Disse folka gjør meg så innmari sliten, for man veit jo aldri hvor man har dem.. Og jeg har bestandig prøvd å ha tålmodighet, respekt og forståelse for at folk er forskjellige..men når det går direkte ut over meg selv og MIN psyke..da må jeg vel for pokker ha lov til å reagere og bli en aldri så liten smule “pissed off”??

Så det jeg egentlig vil fram til her, er: Slutt å vær nån feigsjette!! Har dåkker er horn i sida på mæ, av en eller anna grunn..fortell mæ det!!.. så kanskje respekten for dåkker kan berges… Fnys!!!

6 kommentarer
    1. Hurraa. Der spratt du opp en viktig barrikade i enhver sitt liv 😀 Utrolig bra. Alle har krav på respekt, uansett hvor uenige man kan være. Å legge uenigheten åpen og synlig på bordet, slik at man kan forholde seg til den – gir mye mer respekt, enn for de som pleier den i sin egen svære der “den andre” ikke får tilgang. Stå på og lykke til 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg