SOVEDYR & “INNVIELSE” AV ERIKSBY

…du vide verden, da.. jeg trur jaggu jeg har vært en smuuule småsliten i kroppen – for jeg sovna rimelig tidlig i går – og våkna ikke opp av dvalen før klokka var nærmere 9 i dag.. Jøsses & wohoooo for et sovedyr..DET var godt, det 🤩

Her i heimen er det nå blitt full advent – og stjernene ble tent i går ettermiddag. Da klarte ikke JEG å vente lenger, hehe.

Men før jeg tok skikkelig fatt på dekoreringa, kjørte jeg meg en liten tur til brorsan og beunda byen hans – æ meine, han er jo blitt grunnlegger OG borgermester av Eriksby (ja han hete Erik) så da er det vel naturlig å ville bort å beskue den kommende metropolen.. Jeg syns den var skikkelig flott jeg – så jeg “tvang” han til å sette på lysene i byen sin mens jeg var der – altså ble den innvidd, med hele 2 tilskuere (mæ & katta) i tillegg til borgermesteren..

..og i allefall jeg feira begivenheta med kaffe og pepperkaker 😁

Så var det pyntinga i min egen heim, da…jeg blir IKKE å vise dere alt av pynt her – og jeg har ikke lagt på noen duker enda – fordi det viser seg at alle de lilla adventsdukene mine er sykt slitt – og ikke noe fine i det hele tatt lenger..

I alle fall..vinduet på kjøkkensida..med steike, ny gardin æ fikk i førjulsgave av ei venninna ❤️

Og litt kunstnerisk utfoldelse – som vises best når det er mørkt ute.. 😁

..samt et lite glimt av kjøkkenet..

Så var det adventen i det andre vinduet..

Veit ikke om dere klarer å se det, men det er sølvtråder i gardinene..oh lykke 🤩

Og bittelitt fra “The Wall” sida..

En av fjorårets julegaver…nydelig ❤️

Yeppz…æ er klar for desember 😊

8 kommentarer

Siste innlegg