SMÅKALD START – MEN ELLERS BARE KOS

I dag har det vært en utrulig koselig dag. Jeg sovna faktisk litt over 22 i går, og var kvalmende uthvilt og full av futt og fart når jeg våkna klokka 6 i mårres, hehe. Siden søstersen & co vanligvis ikke står opp før ei gooood stund etter det, ble det tid for en solid runde med mårrakaffe og sudoku på meg i ensom majestet. Kosa meg veldig, sjøl om jeg skal innrømme at det var en smuuule kaldt på fingrene etter hvert – for her har det vært skikkelig frost i natt.

Etter at det ble liv i resten av gjengen, foreslo søstersen en Sverigetur – noe samtlige var heilt med på. Og dermed bar det over til Charlottenberg. Tenkte ikke på å knipse så veldig mange bilder, da jeg var mer opptatt av å filme litt til Insta og TikTok 🙈

Men kos var det. Handla meg litt billig mat siden jeg skal være hos søstersen i enda ei uke..og så spanderte ho en kopp kaffe på meg.

..og en neglelakk med en aldeles nydelig lillafarge.

Og i tillegg fikk jeg jaggu en gave hos tantepia mi ❤️

To sakser for å klippe kule border når jeg driver med scrapbooking.

Så min dag har vært fantastisk god med bare kos.

Hvordan har din dag vært?

Har forresten posta 2 “tok’er” i dag, og vil du ta en titt på den nyeste TikTok’n finner du den HER

16 kommentarer
    1. Uæhhh… jeg vil ikke ha kuldegrader enda……! Men vakkert er det jo – og varmen kommer jo utpå dagen! Det er så fint å vite at du koser deg! God klem <3

    2. der kom frosten ja ,tenkte på den i dag morges for her var det 6+ da jeg sto opp ,tenkte på squashen min i grønnsakshagen og bestemte meg for å plukke inn det som var før frosten dukka opp for da blir dei ødelagt ,i morgen tar jeg mangolden for den tåler heller ikke stå ute i frosten ,men jeg kan fryse den :=) og når jeg først tok squashen så fikk jeg tømt beddet for jord som jeg flyttet til min nye urtehage :=) og så fikk jeg besøk så vi kosa oss ute i sola og den varma skikkelig .
      Koslige gaver du fikk og kjekt med en liten harryhandel :=)

      1. Ja du med alle dine prosjekter må nok passe på. Du er imponerende, rett og slett☺️Følger jo litt med inne på bloggen sjøl om jeg ikke prioriterer å kommentere ☺️ Koselig med besøk, særlig når man kan være ute.
        Og ja, jeg er superfornøyd med gavene
        Håper du får en nydeligvakker 1.september ☺️

      1. Ja det går nok ubønnhørlig mot kaldere tider nå..huff. Men likevel elsker jeg akkurat denne årstida🤩
        Takk.. ble skikkelig glad og superfornøyd med gavene ☺️
        Håper du får en riktig nydelig 1.september🥰

    3. Så koselig dag.🤗
      Godt å ta seg en handlerunde og fint å ha litt ekstra stash til hobbyting.😊👍🏻
      Her har det også vært kjølig, men ikke nattefrost heldigvis.😅
      Ha en fin kveld!🤗

      1. Ja jeg skikkelig moillkosa meg, jeg ☺️ Veit ikke om det har vært nattefrost så veldig mange steder enda, men her er det sykt store svingninger..fra frost om natta og opp i mot 30 varme om dagen. Sprøtt.. men litt deilig også ☺️
        Håper du får en nydeligvakker 1. september 🍁🍄

    4. Jeg har begynt med et sånt ‘hverdagsliv’-innlegg hver dag nå, der skriver jeg om hvordan dagen min har vært. Grøsser over at dere har frost der du er, jeg har hengt opp varmelampe på balkongen, jeg er klar, selv om jeg tror det blir enda ei stund til vi trenger bruke den 😊

      1. Har fått med meg en del av det ja, sjøl om jeg ikke har vært ivrig på kommentering☺️ Skal innrømme at jeg er ikke særlig glad for nattefrost, men det er så sykt store svingninger i temperaturen her, at på dagtid kommer det enda glatt opp mot 30 grader. Og DET like æ!!🤩
        Håper du får en riktig flottersfin 1 september ☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg