SMÅ GLEDER I HVERDAGEN

Som dere kanskje har fått med dere, er det fremdeles ikke hver dag jeg føler behovet for å blogge – selv om jeg prøver å være litt ute hver dag..for det er rein terapi for meg, det 😊 Noen dager har det vært bare..tja..5 – 10 minutters surring for å lufte hauet litt..og andre dager har jeg supa luft til den store gullmedalje – og samtidig “husket” å ta litt bilder. For jo – bilder tar jeg vel egentlig hver dag – men det er laaaangt fra alle som er interessante eller gode nok til at jeg vil legge de ut.

Men noen har sluppet gjennom nåløyet – og selv om det er ganske rævva kvalitet på noen av dem – her er et lite knippe med mine små gleder i hverdagen.❤️

 

6 kommentarer
    1. Herlige bilder 🙂 Jeg savner nordlyset. Ikke sett det på 30 år omtrent, men det var dagligdags i de årene jeg bodde i Alta føler jeg 🙂

      1. Takk for det 😊 Skjønner deg godt at du savner det..særlig etter at du har hatt det “tilgjengelig” i livet ditt, over en lang periode. For selv om nordlyset er ganske dagligdags, i alle fall enkelte steder her nord – så er jeg like imponert hver eneste gang jeg ser det 😍😊

    2. Å, så mange flotte bilder! Har ikke fått sett så mye av nordlyset siste året. Her har det stort sett vært best midt på nattan, og da sover jeg 😁
      Dessuten ser jeg det ikke her i byen, da må jeg kjøre og det skjer ikke. Er jeg ved sjøen hender det jeg er heldig 😀

      1. Takk så mye for det ❤️ Er litt av det samme her..mest å se på senkveld og nattestid..og må nok kjøre i alle fall et kvarter før jeg er vekk fra den værste lysforurensningen 🤔🙃 Derfor blir det ikke såååå ofte jeg ser nordlyset, jeg heller 😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg