SKRIBLERIER MED MEST BARE BILDER

Sett sånn, da er det sannelig blitt kveld igjen. Dagen har gått med til en del kjøring og en del kos. For jeg har vært veldig flink til å stoppe med jevne mellomrom nettopp for å få nyte dagen maks. Akkurat nå har jeg parkert på Sennalandet. Det er så utrulig vakkert her, og nå føler virkelig at jeg har vært i Finnmarka igjen, så da er det stor sjanse for at jeg starter på returen allerede i løpet av mårradagen. Får krangle litt med kontoen og se.

Dette blir egentlig mest bare bilder.. med litt skriblerier underveis.

Som at da jeg stoppa for å forevige en vakker foss..

..oppdaga jeg at det er en merka sti der som går oppover fjellheimen.

Det viste seg nemlig at der starter fluktruta (merka med blått hvis du klarer å se det) som Jan Baalsrud tok i 1943. Trur kanskje jeg må gå den turen en gang…

Så var det å forevige et nydelig fjell med lillaskjær mens jeg sto i veiarbeid-kø.

Når jeg begynte å nærme meg Alta var det ut og få litt ekstra vind i håret..

..og så kokte jeg meg en kopp kaffe og satte meg utenfor bilen og leste litt i solsteiken. Ser du den rosa sandalen nederst i bildet?

Yeppz… noen har hatt det litt for travelt.

Ellers fikk jeg faktisk besøk mens jeg satt der, av en kompis som var på retur etter jobb opp til Alta. Det var koselig det, å skravle litt før han susa videre.

Og nå sitter jeg da altså på Sennalandet og koser meg. Det er djææævelskt med mygg og knott her…but what else is new, hehe.

Skal snart lage meg litt sein middag…bjorr av svinekjøtt, potet, ost og rømme-wannabe.

Og så blir det vel å lese litt før jeg bikker meg og glaner på en serie før jeg sovner.

Så ha en riktig flottersfin kveld videre alle sammen, og sov godt når den tid kommer.

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg