SISTE FOR DENNA GANGEN

Gudd maurnings, godt folk.. da er det siste mårrakaffe-runden ute i frisk luft hos venninna for denna gang.

For tenkte seg til..det er jammen torsdag alt..og jeg har vært på “rek-hjem” i over ei halv uke. Det har vært skikkelig godt å slippe å være hjemme den første uka – som i mitt hode er den værste – mens kroppen heales. For SÅ godt kjenner jeg meg selv, at jeg hadde nok ikke klart å holde meg like mye i ro hjemme.. ut en liten tur på butikken, vaske klær, sjekke posten.. ja alt sånt som egentlig er temmelig unødvendig som innebærer å fly opp og ned trappene fra 3.etg til U..

Men i dag er det nok på tide å snike seg hjem igjen. Venninna skal bort i mårra, og det blir litt mye stress for henne å kjøre meg hjem etter at hun kommer hjem, og før hun må rase av sted igjen. Derfor setter jeg nesa hjemover igjen etter bursdagsfeiringa til nevøen min i ettermiddag/kveld – og jeg GLEDER med.
For selv hvor koselig det har vært å ha noen å skravle litt med, kjenner jeg det temmelig godt på et til tider oppfylt hode. Er jeg tross alt vant til å være aleine – så nå akter jeg å ta meg et par dager i totalt ensom majestet..så får vi se hvordan hauet fungerer etter hvert, hehe.

Ellers – som dere ser – har det kommet ei fin, lita hinne med nysnø i natt..

..men ikke mer enn at venninna kunne dra på jobb uten å måtte av-ise bilen først.

Må nå barer si at jeg er stygt redd for at vi har mer i vente. For det første er det visstnok meldt snø i helga, men også fordi vi ER tross alt kun i mars – og her veit man jo at enkelte år skal man være glad om man slipper vinterklær på 17.mai..

 

 

15 kommentarer
    1. Godt å kunne være hos en venninne på litt rekreasjon den første tida <3 God tur hjemover! Nysnø ja… hmmmm den smelter vel bort sånn med et knips? 🙂
      Lag deg en fin torsdag 🙂

    2. Så bra du fikk en fin uke, og da blir det nok godt å komme hjem igjen også.☺️
      Meldes snø i høyden her også, og vi skal over fjellet I helga. Men som du sier, vi er da bare i mars, så vi et forberedt på der 😀 Ha en fin dag. Klem ❤

      1. Ja det skal bli godt å komme hjem nå, sjøl om jeg har storkosa meg sammen med venninna..
        Kunne godt ha holdt seg borte den snøen, da..hihi..
        Takker – og en riktig fin dag til deg også. ❤ Klemz

    3. du er heldige som ha r ei så god venninne att du har kunnet være hos henne denne perioden ,men ser også det att det blir godt å komme til sitt igjen ,vi er rare sånn vi mennesker :=) du får nyte denne siste dagen

    4. Alle erfaringer tilsier at det alltid kommer et “overraskende” snølass i mars. Men etterpå blir det vår 😀
      Borte bra, men hjemme best 😊

    5. Gode venninner er gull verdt, som stiller opp når man trenger det. Perfekt med et rekrasjonsbesøk sånn den første uka, sånn at kroppen får leges ordentlig. Ha en nydelig dag videre 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg