SANDPAPIR PÅ ØYNENE & DAGEN SOM VAR

Siden jeg er veldig lite på bloggen for tida, skulle man tro at jeg hadde masse å fortelle i hvert innlegg..og vel, joda..det er jo en del å skravle om, men fordi jeg er nødt til å jobbe på telefonen, noe øynene mine takler svært dårlig, blir det litt sånn “speed-info” om det meste. Og for de som lurer – nei, jeg trenger ikke nye briller..de jeg har fikk jeg i mai i år.

Men i alle fall, jeg sliter sykt med å blogge på telefonen, og i dag våkna jeg opp med sandpapir på øynene..og det hjelper ikke på at jeg må bruke telefonen når jeg ser på film og serier også, fordi tv’n og chromecast’n bruker temmelig mye av fritidsbatteriet, og dermed bruker jeg den kun når jeg skal koste på meg litt ekstra kos – som til nå vil si 2 ganger i måneden, hehe.. Men tilbake til bloggen.. frem til jeg finner et mer stabilt system for å ha laptop’en konstant opplada, blir det dessverre så som så med kvaliteten på blogginga. Akkurat nå jobber jeg litt med utfordringa fra Strikkekjærring om å fortelle litt om oss sjøl – men det tar tid å sortere et helt liv, plukke ut litt av det og så skrive om det på en miniskjerm 🙈

Så til dagen som var… altså i går. Jeg sto jo parkert på en veldig fin plass, og sjøl om det småyra, tok jeg frokosten med meg ut og ned i fjæra.

En grå men likevel fargerik dag.

Da jeg var våken rundt 5.30 (som vanlig), fikk jeg området heilt for meg sjøl.. men etter noen timer ble jeg lei – og pakka ned bilen og kursa meg inn mot sjølve Harstad – og til go’venninna mi for seriøs kaffeslarving ❤️

Deretter bar det over til brorsan i nabokommunen, for mer kaffe – og elgkjøtt i brunsaus..nammm. Og her har jeg stått i natt..klistra inn til inngangspartiet (flateste området på eiendommen) og har mulighet til å bruke badet hans, så jeg slipper å finne meg en skau grytidlig på mårran.

Doen i camper’n er nemlig KUN for totale krisetilfeller – som når man blir stranda på en verksted-eiendom midt inni en by, hehe 🤣

Da ønsker jeg akkurat DEG en flottersfin mandag og ei riktig god, ny uka ❤️

Det ble en liten søndagskvelds-tiktok i går, og den finner du HER

 

2 kommentarer
      1. Ja det er et flott frokoststed der😊 og yepp, back in town nå.
        Har snakka med folk som kan mye om solcellepanel, og de sier at på grunn av ekstremt lite sol om vinteren, er det nesten dødfødt å ha det på denne tida av året..må kjøre for å lade max likevel.. Så gudane veit 🤔 Klemmerz ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg