ROLIG HELG – men æ “mista” en dag

…har dere noen ganger stoppa opp og lurt seriøst på hvor dagen har blitt av? Og innsett at du ikke kommer på nesten noe fornuftig som skulle ha holdt det sååå innmari opptatt, at du har glemt tid, sted og det du ellers hadde planer om å gjøre?

Vel – sånn har jeg det dessverre titt & ofte – og nå har jeg jaggu mista en dag igjen…har tydeligvis hoppa over hele lørdagen, jeg.
Det vil si – jeg veit jo hva jeg gjorde lørdag, da..
Først laga jeg risboller til ei venninne..det vil si, dette var en test-porsjon for å se om hun likte min måte å lage de på – noe hun gjorde – så nå har jeg fått bestilling på 2 porsjoner til før jul 😉
Etterpå var jeg å leverte de hos henne, og så bomma jeg ørten kopper kaffe og hjalp henne med adventspyntinga.. Meeeen…jeg “glemte” totalt å blogge 🙈 Og jeg glemte også alt som het Facebook og Instagram..både lørdag og søndag..så i går kveld når jeg skulle sette meg ned og titte på bilder, hadde det jaggu hopa seg opp både på historiene og innleggene til folk jeg følger..huffamegda!!!

Men nå troooor jeg at jeg er ajour igjen – hvis ikke, må folk bare ha meg unnskyldt at jeg ikke rekker over alt de legger ut – det får være måte på hvor lang tid jeg skal sitte med nesa klistra i laptop eller telefon, hehe.

I går, søndag var en rolig og koselig dag.
Pakka ferdig stort sett alt av julegaver som skal sendes, med julemusikk på laptop´en i bakgrunnen..

Så stekte jeg opp litt kjøttkaker for å hive i frysa (har nettopp vært supersalg på kjøttdeig, nemlig)

Og så ble det selvfølgelig kjøttkaker i brunsaus til middag til guttungen som kom innom ❤️

Deretter var det bare adventskos på høgt plan til langt ut på kvelden.

Og nå er den første mårrakaffen fortært – og jeg er våken & opplagt – og superklar til å “glemme” mange, flotte dager til i ei ny, ubrukt uka, hehe 🙈😂

 

 

6 kommentarer
    1. høres ut som en koselig helg ,nei en skal ikke sitte og glane ned i disse elektroniske dubedittane hele tiden ,en skal leve her og nå sammen med dem en har rundt seg,så kan en blogge og face når en er alene :=)ha en fin dag da

    2. Jeg syntes jeg mister dager både titt og ofte, helst de dagene som bare har blitt sosa bort.
      Hadde store planer om en tur til Sverige før jul for å kjøpe litt godis, men også medisterdeig. Nå som smitten er opp og det er blodrødt og verre en det både i Sverige og her, tror jeg at jeg venter å kjøper her hjemme i stedet. De siste medisterkakene gikk for en stund siden, så jeg må fylle opp fryseren til jul 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg