PROTEIN-MÅRRA og FULL FRES

I dag har det altså vært full fres utenfor døra, nesten sia før man rakk å slå opp auan.

Først kom husverten til søstersen rasende forbi vinduet og bort til låven..og hakk i hæl kom snekker’n susende.. De hadde knapt nok rukket å parkere, før det kom en svær trailer inn på tunet..som skulle hente korn som var ferdig tørka. Dessverre ble det ikke noe dokumentasjon på det, da..da jeg, trøtt i trynet som bare fy – var midt i et tappert forsøk på å få i meg litt proteiner og ikke bare koffein på mårran 😁

Meeen..ikke lenge etter at korn-bilen hadde kommet seg avsted…kom det hær’n snyte meg enda en storbil..og det var nummeret før jeg satte proteinene i vranghalsen, da jeg så at han begynte å rygge – og hadde kurs rett mot kjøkkenvinduet.

Men heldigvis for både meg og kjøkkenvinduet, stoppa kar’n rett ved stillaset til tak-snekker’n og rigga seg til i stedet..for å levere takstein – wuhuu 😉

Litt action på mårran, var i alle fall utrulig spennende for minien 😊❤️

 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg