PERFEKT ETTER EN KORT DAG MED KJØRING

Etter frokost og ørten kopper kaffe bestemte jeg meg for å forlate den fine, snøfrie plassen jeg sto i natt og jakte på et sted som ikke er fullt så trafikkert. Og det trur jeg jaggu at jeg har funnet.

Den eneste formen for trafikk som har passert her til nå, er et rutefly.

Heldigvis ble det en kort kjøretur i dag i forhold til tidligere dager, kun 12-13 mil.. men på den strekninga rakk jeg å svinge innom litt snø igjen..

..og få et nærbilde av en rigg/plattform eller hva søtten det kalles. DET har jeg aldri fått før.

Og nå står jeg da på et temmelig øde men likevel sykt sentralt sted med flott natur rett utenfor døra. Helt snøfritt og tett på 8 røde i skrivende stund. Fantastisk!

Og om noen lurer, er jeg ikke så himla langt unna Haugesund.

 

20 kommentarer

Siste innlegg