På tur over HINNØYA, dag 3

Dag 3.. og dagens øyeblikksbilde her på bloggen blir enda en titt ut av teltåpninga.

Sitter og koser meg med frokost – og ute – vel det regner fremdeles. Hadde et lite opplett i går kveld, men ellers regn, regn, regn. Gårdagens strabaser skal jeg fortelle mer om når jeg skal fortelle om heile turen, men det viktigste er at jeg sto han av og jeg har ikke planer om å gi meg. Men i dag blir jeg liggende i ro her jeg er i et håp om å få tørka i alle fall buksa og skoene bittelitt.

Ha en riktig flottersfin lørdag alle sammen ❤️ og så kommer jeg innom i mårra med et nytt øyeblikksbilde.

Ps..som jeg har nevnt tidligere blir jeg ikke å svare på kommentarer for å prøve å spare strøm på batteriet.

4 kommentarer
    1. Så det er regn på teltduken. Det er viktig å være tørr, da greier bedre det våte også. Kan tenke meg at turen er spesiell, naturen og en sjøl. Men jeg har ønsket deg bedre vær og håper du får det. Du er tøff, god tur videre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg