På tur over HINNØYA, dag 1

Heysann og riktig god mårra alle sammen. Da er dagen endelig kommet da jeg kunne hive sekken på ryggen og begi meg ut på en langtur som jeg har planlagt i flere år – nemlig å gå fra Folkeparken i Harstad til Kanstadbotn.

Jeg har prøvd å pakke så lett som overhodet mulig, men med klær, mat, førstehjelpsutstyr og diverse andre nødvendigheter som skal rekke opp mot ei uke, endte det med vél 20 kilo på ryggen.

Siden jeg må spare strøm på telefonen der jeg kan, blir det ingen lange, daglige innlegg fra meg de neste dagene…og jeg kommer heller ikke til å prioritere å svare på kommentarer. Men jeg lover at så lenge jeg har dekning skal jeg komme innom med et øyeblikksbilde hver dag – og så får dere heller heile historia og flere bilder når turen er over.

Så detta er turen over Hinnøya, med øyeblikksbilde for dag 1: Pause i Gapahuken ved Musvatnet, i håp om at regnet skal jenke sæ ned

Ha en riktig flottersfin dag alle sammen ❤️ CU 2 morrow.

4 kommentarer
    1. Oj! For en spennende tur du har lagt ut på !!! God god tur – og gå forsiktig 🙂 Krysser fingre for at sola kommer din vei 🙂

    2. Spennende! Og en sekk der innholdet skal “vare” i bortimot ei uke må nok rett og slett bli såpass som den vekta, ja. God tur videre og lykke til!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg