PÅ JAKT ETTER BEDRE KÅR

Bare et lite øyeblikksinnlegg nå, mens jeg bryter innpå et knekkebrød med baconost. Etter natta som var med helt nede i -18 har jeg bestemt meg for å finne meg et sted der det er mildere før jeg stopper i dag. Har vært helt nede i tett på -23, og det utsetter jeg verken meg eller bilen for.

Fant en ok plass som hadde vinteråpent do med vask..

..men nei..for kaldt der også, for fingrene var blåfrosne etter 5 minutter uten votter.

Legger ved et par bilder fra et ministopp på Venabygdsfjellet..der var det faktisk “bare” -12, hehe.

Yeppz, da suser jeg videre på jakt etter bedre kår.

 

3 kommentarer
    1. Oj, du var på Venabygdsfjellet👏. Der er jeg kjent. Hadde hytte der i gamle dager😀Nydelig område i Ringebu. Og du fikk knipsa to vakre bilder, ser jeg👍 God tur videre, og godt nytt år🙋🏼‍♀️

      1. Javisst var jeg der… elsker å kjøre den strekningen 😊 Her i høst sto jeg parkert der i flere dager og var bl.a oppe på Muen. Må være fantastisk å kunne ha hytte der 🤩
        Takk for det 😊 og godt nyttår.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg