ØYEBLIKK SOM HJALP PÅ

Heisann i kveldinga. Bare innom en liten tur nå for å gi et lite livstegn fra meg. Jeg er endelig kommet meg tilbake til brorsan, men dessverre helt “tommelomsk” i hauet etter å ha brukt dagen til å kommunisere med gudane veit hvor mange folk som fortvilt har prøvd å finne løsninger på problemet med dieselvarmeren..og har hatt en zillion stopp på returen for å prøve å få den til å fungere. Men alt til ingen nytte.

I løpet av alle dissa stoppene var det ved flere anledninger noen fantastiske syn å skue. Naturen er bare helt fantastisk, og det hjelper så utrulig mye å stå å virkelig nyte øyeblikkene. Og her er noen av de øyeblikkene som virkelig hjalp meg i dag.

Som sagt, jeg er temmelig skutt mentalt akkurat nå, så jeg kommer til å holde meg unna bloggen i kveld. Om det blir et lite seininnlegg før jeg køyer, veit jeg ikke.. men jeg makter ikke konsentrere meg om å lese nå. Har lovd brorsan at jeg skal lage pizza til oss i kveld, så da blir all konsentrasjon om det.

Ha en flottersfin kveld videre alle sammen ❤️ og ei riktig god natt etter hvert.

 

14 kommentarer

Siste innlegg