ON THE “RØMMEN” ON THE ROAD AGAIN

Yeppz nå er jeg på veien igjen – og nå rømmer jeg unna drittværet..
Veit jo at det dessverre er elendige forhold nesten over hele landet, men skitt au – et eller annet sted finner jeg nok sola. Og NEI!! æ kjøre ikkje nordover.
Jeg er da ute av Møre og Romsdal (for denna gangen) og akkurat nå står jeg på en rasteplass langs Vågåvatnet i Innlandet.
…et temmelig oversvømt Vågåvatnet, for å være helt ærlig, hehe.

Men det er vel ikke å vente med all snøsmelting og regn som er.. For fyttikatta som det har hølja ned det siste døgnet. Der jeg sto i natt, mellom Hjerkinn og Dombås, var det reine syndefloden. Om YR stemmer, var det over 20mm som skulle ned i løpet av ganske kort tid.. Makan!

Hvor ferden går videre, veit jeg ikke.. Det er jo vakkert nok her, da..

..men neitakk til detta regnet. For øyeblikket ser det ut til å være greit vær ned mot Lærdal, såååeh… 😁

5 kommentarer
    1. Spennende å titte innom og se hvor ferden går. Hadde du vært her nord i dag, kan jeg love deg at du måtte hatt en god aircondition!☀️☀️31 varmegrader i skyggen.💦😅Tross alt er det bedre å kjøre bil i regnet enn med slike temperaturer vi har her nå. Lykke til på ferden etter sola.☀️☀️☀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg