OM FRAMTIDA MI PÅ BLOGGEN

GOOOOOOD MÅRRA!! I dag er jeg altså SÅ fornøyd.

Jeg har vært våken temmelig lenge og surra med mårrarutinene mine. Vært ute på et snøfritt bad med hele 3 varmegrader – oh lykke!🤩

Da jeg kom inn igjen fant jeg ut at jeg skulle korre meg under dyna med mårrakaffen – og her er jeg enda. Har det så utrulig godt akkurat nå, at ord kan ikke beskrive det. Og mens jeg har ligget lettere henslengt her, har jeg tenkt på framtida mi her på bloggen. Jeg har jo hatt mange runder der jeg har vært borte fra bloggen lenge-lenge fordi jeg har hatt skrivesperre, men akkurat nå stortrives her inne. Men jeg kjenner også på at det er veldig energikrevende. Sånn som tingene er pr i dag sliter jeg seriøst med å få vist at jeg holder meg oppdatert hos hver og en av dere som jeg følger fast. Og det begynner å bli litt av ei samling nå. Så jeg har bestemt meg for å prioritere å lese innleggene deres..og så får dere tilgi at jeg ikke kommer til å kommentere noe særlig. For jeg kjenner seriøst på det at det er ikke meg å bare skrive “flott”, “uffda” “bra”, “godt jobba” osv. Skal jeg først kommentere vil jeg ha litt “kjøtt på beinet”, og DET finner JEG som sagt dessverre veldig tidkrevende å skulle få til på hvert eneste innlegg jeg leser.

Så min fremtid på bloggen er å fortsette å prøve å få ut alt som rører seg i huet på meg – og håper dere veit at jeg er innom og følger med på livene deres, sjøl om det kan gå lenge mellom hvert livstegn i kommentarfeltet.

Ha en nydeligvakker dag alle sammen ❤️

Ny TikTok med mårrabubbel finner du HER

10 kommentarer
    1. Det er jo ikke sånn at man må besøke hverandre annenhver gang, så du må gjøre akkurat det som passer deg, når det passer deg 🙂 Men det er selvsagt superkoselig når du stikker innom 😉

    2. Jeg tenker at du er nødt til å prioritere og det går helt fint om du ikke legger igjen kommentarer hver gang du er innom og leser.🤗
      Det tar mye tid og det blir vanskelig for deg å skrive på tastaturet og kjøre bil samtidig.🤗😅
      Prioriter å skriv i din egen blogg, du!👍🏻🤗

      1. Takk, det er nemlig det jeg er nødt til å gjøre – hvis ikke risikerer jeg å gå på en blogg-smell på nytt og ender opp med å skippe hele bloggen 🙈😊 Ha en riktig fin kveld 🥰

    3. Koselig når du titter innom og kommenterer, men du gjør det når det passer deg! Glad du trives med bloggingen, så fortsett med det, Det nytter ikke for meg heller å holde meg oppdatert hele tiden. Men vi på blogg er der for hverandre om det er noe spesielt, selvfølgelig. Klemsiklem og nyt dagen!

    4. Det er både tid- og energikrevende å først lese innlegg, og så kommentere etterpå. Kan kjenne på det selv i blant. Jeg tror ikke du kommer til å miste oss som følger deg, om du ikke legger igjen kommentarer på innleggene våre. For vi, og jeg sier vi, kommer allikevel til å komme på besøk til deg. Ønsker deg en fin tirsdag, masse klemmer 🤗

      1. Ja det er veldig energikrevende, og om jeg skal fortsette å “måtte” kommentere på absolutt alt, ville jeg garantert bli utbrent og skippe hele bloggen – igjen 🙈
        Takk, det er godt å høre 🥰 og jeg er jo daglig innom alle sammen av dere som jeg leser fast, sjøl om jeg ikke kommenterer 😊 En riktig flottersfin dag videre til deg 🥰 Klemz

    5. Kjenner meg godt igjen, for jeg har nettopp begynt på et slikt innlegg selv. Følger så mange nå, så jeg må innimellom bare lese meg opp, og heller kommentere på et av innleggene slik jeg gjør hos deg nå. Har lest alle, og sett mange av dine fine bilder. Kos deg masse videre! Klem <3

      1. Ja det er nettopp det, man følger så mange og da tar det sabla lang tid om man skal få med seg alle og kommentere på alt 😊
        Koselig da, at du tok deg tid til å lese deg opp hos meg 🥰 Klemz

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg