OG SÅNN GÅR NU DAGAN (CAMPER)

Ok…er treig i avtrekker’n som bare fy, jeg…men goood mårra folkens.

Som dere sikkert har fått med dere nå, så går dagene mine primært til å bygge ferdig camper’n så jeg kan flytte inn og endelig få begynt livet mitt igjen. For sjøl om det er koselig i massevis å kræsje hos go’venninna & gubben, kjenner jeg at jeg begynner å få et sykelig behov for mitt eget.

Så vi har virkelig stått på i både sol og regn, og i går var det rett og slett ufyselig å prøve å få gjort noe siden det bøtta ned store deler av dagen. Men litt fikk vi da prestert, og det siste som ble gjort før jeg dro derifra i går, var at brorsan fikk montert opp de siste koblingsboksene til markeringslysene, og jeg ferdigstilte ventilene.

Ellers har vi i utgangspunktet bestemt oss for å ha en fridag i dag, for det trengs.. Hos brorsan er det vel hovedsakelig kroppen som trenger litt fri, mens hos meg er det nok hauet. Joda & jøss bevares, visst kjennes det i denna skrotten også – men siden jeg er en (over) tenker og går konstant å grubler på alt fra hva som kan gå galt under veis, økonomi og fremtidige reparasjoner, til hvordan vending livet mitt faktisk har tatt, er jeg nok i overkant mentalt sliten. Så i går når at jeg plutselig oppdaga at det var fukt inne på noen av veggene grunnet kondens på den delen av stålrørene som enda ikke er kledd…

Vel, da satte jeg meg rett ned og gaula i 10 sekund.. Og å gaule..vel DET gjør æ vanligvis aldri..så ja…sliten så det holder.

I tillegg var det en møkkadag i går, på den måten at jeg kutta og slo meg heile tida..og helt på slutten av dagen klarte jeg jaggu å få hånda i klem i popnagletanga.. AU!!! faktisk..

Juppziyeppz, sånn går nu dagan. Ha en riktig flottersfin søndag alle sammen 😊

 

11 kommentarer

Siste innlegg