NYTER MENS JEG KAN

God mårra og god torsdag.. wow, dagene bare rett og slett flyr, jo. I mårra er det ei uke alt siden jeg kom til hit til søstersen. Det har jo skjedd en del da, det veit dere jo.. men oppdatering på de tingene kommer i andre innlegg. Nå er jeg bare innom for å ønske akkurat DEG en flottersfin dag 🥰

Har vært å tusla litt rundt om kring på gården her for å strekke litt på beina og studere de fine traktorene..

.. men nå skal mårrakaffen & frokosten nytes ute mens jeg kan..mer regn er nemlig i anmarsj.

Ha en riktig nydeligvakker dag alle sammen ❤️ og det ligger en godmårra-hilsen på TikTok også, den ser du HER

4 kommentarer
    1. Traktorer ja…. ingen JohnDeere, ser jeg…. hihi….! Men den gamle – er det en MasseyFerguson eller? Jeg har jo vokst opp halvveis på gård (siden onkel hadde gård rett over skauen for oss). Traktor er fortsatt moro! klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg