NÅKKA SKAL DET NÅ VÆRE HEILE TIDA

God kveld alle sammen, håper dere har hatt en fin søndag. Her har det vært ekstremt rolig, og jeg har faktisk hatt en bevisst “grubledag” i dag, fordi det er ting jeg trenger å ta tak i…komme til bunns i. Jeg er ikke heilt ferdig med grublinga enda, så akkurat hva som har foregått i hauet mitt i dag, skal dere få vite mer om etter hvert. Men altså, til overskrifta..den stemmer temmelig bra i dag. For i denna runden men tenking og refleksjoner fant jeg ut at jeg skulle gjøre det skikkelig koselig rundt meg, så jeg satte på rolig musikk og tente ekstra mange telys.

Klarer dere å gjette hva som skjedde? Jeg ble rett og slett uvel! Jeg kjente antydning i går kveld også, men da var det bare noen få lys som var tent..i dag var det mange. Etter å ha grubla litt, innså jeg at jeg har egentlig ikke brukt mye telys siden i vinter, kun kubbelys. Og etter at jeg hadde grubla litt på fenomenet hvorfor jeg ble dårlig i dag, kom jeg frem til at det må være parafinen i telysene som er synderen. Jeg kom nemlig på hvorfor jeg slutta å bruke de..

Husker dere fra i høst/vinter, før jeg fikk dieselvarmern? Da jeg sleit som bare pokker meg å klare å holde varmen i camper’n? Og jeg investerte i en parafinovn? Da husker dere kanskje at det ble så mye konsentrert parafin-os  i det bittelille hjemmet mitt, at jeg gikk med konstant haupina? Jeg kvitta meg jo med ovnen, men jeg har tydeligvis utvikla en allergi. Så heretter blir det kun kunstige telys på meg, om jeg ikke har mulighet til ei skikkelig god utlufting. Akk ja.. nåkka skal det nå være heile tida!

Juppziyeppz..ha en riktig flottersfin kveld videre alle sammen ❤️

5 kommentarer
    1. samme her i huset ,mannen tåler ikke att jeg brenner levende lys ,kan til nød ha på under frokost og så blåse ut ,kjenner ei som rett og slett sovna av stearinlys som brenner ,og hun kunne sove i flere dager om der var mange lys på

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg