NÆ-HÆH… SÅNN BLE DET IKKE!!

Trur bare rett og slett jeg skal forlenge det JØSSES-utbruddet jeg kom med i mårrainnlegget mitt i dag.. Hadde jo DE store planene i bakhuet om å få gjort en masse med camper´n.. men NÆ-HÆH, sånn ble det absolutt ikke!! De planene varte bare akkurat så lenge til at jeg begynte å bevege meg rundt om kring i leiligheta. Da kjente jeg det at betennelsen jeg fikk i låret her i slutten av forrige uke, absolutt levde i beste velgående enda. Og fy pokker så vondt det var å bruke den foten i dag. Snakk om “tannverk” i muskel’n..
Så jeg valgte å holde meg i ro i dag, og bare fokusere på rekonvalesens.
Og tja..hva kan jeg si? Siden jeg ikke har annet enn en pinnestol og en madrass her akkurat nå, ble det til at jeg holdt meg mye nede på gulvnivå og bare sløva..

..og tru det eller ei.. jeg klarte jaggu å sovne av.. opp til flere ganger i løpet av dagen 😲😂

Det er vel bortimot det dummeste jeg har opplevd på lang, lang tid.. men kjenner at jeg er fremdeles stuptrøtt her.  Nå har jeg akkurat knødd meg i stående stilling ei stund og henta meg litt (u)seriøs.. eeeeeh…middag?🙈

..og så blir jeg bare rett og slett å fortsette med sløvinga. Hvorfor veit jeg ikke, men det virker som om kroppen min har gått til totalstreik i dag.
Men midt oppi galskapen har det faktisk vært helt greit å ikke gjøre noe.. har posta et par nye videoer på TikTok og svart på noen få kommentarer her på bloggen, men ellers? Null & nix!!

Ha en flottersfin ettermiddag og kveld..så sees vi plutselig 😉

6 kommentarer
    1. Har du nesten flyttet ut av leiligheten? Men har ikke ferdig campern ennå? Hvor skal du bo mens du venter på at den er ferdig? 😮 Deilig med noen sløve og innhentingsdager også 🙂

      1. Jada, kjørte tingene på lagring på søndag 😉 Har jo enda noen dager igjen før jeg MÅ ut herifra, og da har jeg tilbud om å sove hos brorsan.. go´venninna mi – og sønnen min.. så jeg står han nok av til camper´n er såpass klar at jeg kan bo i den 😁
        Og ja, kjenner at de dagene kan være himla deilige faktisk 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg