MYK START…BETYR DET STILLE FØR STORMEN?

I dag har jeg hatt en skikkelig myk og god start på dagen. Syns ikke det er noe poeng i å fortelle NÅR jeg sto opp, fordi det har tross alt ingen betydning..og de fleste har vel fått med seg at jeg vanligvis våkner tidlig.

Det første jeg som regel gjør om mårran er å slå på varme, og så liker jeg å ligge og dra meg under dyna til det er blitt en grei temperatur. Det har vært kaldt i natt, så det var slush i vanndunken – men ikke værre enn at jeg fikk kokt meg kaffe. Ute var det ei magisk stemning og jeg fikk foreviga siste biten av månen før den forsvant bak fjøset på nabogården.

Men før jeg kom så langt at jeg satte meg ned for å nyte mårrakaffen, kosa jeg meg med litt meditasjon for å skikkelig fylle kroppen med positive energia. Deretter ble det en liten runde med yoga. Akkurat det er ikke det enkleste med tanke på at jeg bor på 5 1/2 kvadratmeter, men der det er vilje er det håp eller no’sånt – og jeg ønsker virkelig å ha yogaen i livet mitt sånn som før jeg flytta i camper’n.

Og nå sitter jeg her å koser meg med frokost og dagens første kaffekopp. Kjenner at det har absolutt vært en myk og god start på dagen. Men så klarer jeg ikke å la være å kjenne litt på den følelsen om at dette er stilla før stormen… Jeg prøver virkelig å IKKE være negativ, men mine erfaringer er jo at det sekundet jeg begynner å slappe av og senke skuldrene skjer det ett eller annet som gjør at jeg må ta på rustningen igjen.

Bildet er lånt fra nettet

Ikke veit jeg. Jeg bare vet at jeg akter å nyte øyeblikket og resten av kaffen, så får bare dagen og resten av uka bølle seg på, hehe.

Ha en flottersfin dag folkens ❤️

Mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER

11 kommentarer
    1. god morgen ,jeg får stadig vekk beskjed med datteren min om å ikke snakke men selv ned med negative ting for da skjer dei ,eg må snakke meg opp ,vi går for den i dag :=) snakke oss opp så blir det en positiv dag

    2. Du er virkelig flink til å være positiv. Det høres ut som morgenen din var fin, nydelig bilde av månen på tur ned. Men så klart, du står i mye. Ønsker deg en at alt greier seg ut, uten storm. Nyt øyeblikket. Du minte meg på meditasjon, noe jeg ønsker skal bli som tannpussen i livet mitt. <3

    3. Der du er morgenfugl, ja der er jeg nattugle 😉 Skulle ønske jeg kom meg opp tidlig uten alarm, for det er fantastisk å starte dagen med en kopp kaffe når alt er helt stille. Jeg er innom Tik Tok kontoen din med jevne mellomrom, selv om jeg ikke kommenterer osv. Legger merke til at du får mye duste kommentarer fra folk som ikke ser og ikke hører. Du takler det fint syntes jeg. Selv tror jeg temperamentet mitt hadde fått meg til å si ting jeg ikke burde 🙈 Ønsker deg en fantastisk torsdag, masse klemmer 🤗

      1. Ja jeg er nok skikkelig mårrafugl. Som regel syns jeg det er kjekt, men av og til skulle jeg ønske at jeg klarte å sove litt lenger ☺️
        Koselig at du er innom TT☺️ Du får ha takk for det.. jeg har oppdaga jeg blir mye raskere kvitt “ufine” og “uvettige” folk om jeg bevarer roa 😉☺️
        En riktig flottersfin torsdag videre til deg 🥰 Klemz

    4. Høres ut som en super start på dagen, vennen! Skjønner hva du mener med at det stadig skjer noe når du slapper litt av…. men en gang må jo all dritten ta slutt! Prøv å kose deg så masse som mulig! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg