MED KJOLE & RO I SJELA

Heisann hoppsann & riktig god mårra alle sammen. Søndag mårra, faktisk..noe som betyr at enda ei uke straks er til ende. Fy fasan som tida raser av sted da. Akkurat det – at tida flyr kan vi ikke få gjort noe med. Men hvordan vi velger å bruke den tida er faktisk veldig opp til oss sjøl. Så da jeg våkna i dag lå jeg lenge og kjente på hvordan det EGENTLIG står til med både kropp & sinn, før jeg til slutt kom meg opp av køya. Okey, kroppen (les: ryggen) er som vanlig ikke så glad for at jeg skal ha den til å bevege seg, men resten av meg har det helt toppers. Dere som har fulgt meg ei stund veit jo at jeg har hatt et veldig turbulent forhold til søndager, men det har sakte men sikkert endra seg gjennom de siste månedene. Jeg har nemlig veldig bevisst jobba for å komme meg ut av det sabla “surkestadiet” jeg har vært å lukta på hver bidige søndag i flere år enn jeg kan telle, og det var en utrulig god følelse å kunne stå opp uten å være stressa over den nye dagen. Bare å hive på kaffen, ta mårrastellet og komme seg i “finstasen” som er blitt en del av mine søndagsrutiner.
Så yeppz, i dag starta jeg dagen med kjole & ro sjela.

..trur forresten at telefonen min begynner å bli temmelig sliten, for ikke svarten at jeg får skikkelig fargekvalitet på bildene som blir tatt i motlys. Akk ja & skitt au – ingenting å surke over det heller tenker jeg, for den fungerer jo tross alt.

Ha en riktig flottersfin søndag da, alle sammen ❤ CU L8R

 

14 kommentarer
    1. Kjolen din er helt topp på deg. Flott som alltid. Når du nevner tlf så er det samme skjedd med min. Den er minst 5 år. Så på den nyeste men svimla dyrt. Apple og Samsung er dyre merker. Men liker Apple best.
      Nyt søndagen. Klems

      1. Tusen takk for det 🤗 Må nok ha meg en ny etter hvert ja, men jeg bryr meg egentlig ikke om merker – trur den heter One+ eller no sånt den jeg har nå, hehe.
        Takk det samme. Klemmerz

    2. Uansett om fargene ikke ble som du ville, så er kjolen lekker og den kler deg veldig godt 🥰 Søndag er en dag hvor det er godt å starte med en kopp kaffe. Nå som det er ferietid, er det helt stille i blokka mi på morgenen. Selv kirkeklokkene har tatt fri 😉 Ønsker deg en fin søndag, klems 🤗

    3. Ja, det er noe med å ta fatt i det som er problemet. Og snu det så godt man kan. Her i byen er verden NESTEN som vanlig på søndager. Til og med butikker åpne her på Løkka. Jeg tenker ikke så mye over at det er søndag, spesielt ikke nå i ferien. Ellers er jeg litt mer sånn at jeg surker litt jeg også, fordi det snart er full hverdag og jobb igjen. Selv om jeg liker jobben min. Når uken er i gang liker jeg den godt.. Men det å “vente på den” er litt slitsomt.. Lurer på om jeg skal gå ut i regnet med kjole i dag jeg også. Følge din kjolesøndag, siden jeg ikke får noe “schwung” over kjolefredagene for tida 😀 Du er FIIIIIIN!! 🙂

    4. Så fin og fjong i en herlig kjole! Godt du har fått et bedre forhold til søndager også, de kan være litt tunge, men klarer vi å snu det til noe positivt, så blir livet så mye bedre. Du er flink til å jobbe med ting synes jeg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg