MÅNEDENS FØRSTE – MED NYDELIG BELØNNING ETTERPÅ

Okey…da er en ny måned starta, og jeg har atter en gang meldt meg på Strava sin challenge om å gå 50 km i løpet av en måned. Februar ble jo bare tull, både fordi jeg starta nesten på slutten av måneden, men også fordi jeg var totalt tappa for energi store deler av tida. I tillegg hadde jeg jo den tanna som plaga meg. Mye mulig at det ene faktisk hadde noe med det andre å gjøre, så det er vel ikke rart at jeg aldri kom i mål.

Men nå er det som sagt en ny måned og en ny sjanse..og jeg syns jeg starta godt.

Det var utrulig godt å være ute i det milde været. Litt sørpe og vått hist og her, men ellers veldig mye bare veier.

Knipsa et par bilder av Bergselva også.

Siden jeg ikke tok med meg noe særlig mat da jeg dro fra øya, trengte jeg nå litt påfyll. Derfor ble det en kombinert tur der jeg gikk meg en runde først og så avslutta jeg med en tur innom butikken. Og deeer fant jeg meg ei lita og nydelig belønning for dagens innsats.. WOHOO.

Så vel tilbake hos go’venninna ble det skikkelig kalas på meg til lunsj..og tenk, jeg klarte å spise opp alt uten å bli syk. Dobbel WOHOO og et WUHUU i tillegg.

 

12 kommentarer

Siste innlegg