LYKKEN ER EN BROR, EN HÅRVASK & GULE SOKKER

Først må jeg få takke for alle gode tanker som er sendt min vei 🥰 dåkker er fantastisk. Beklager nå om jeg ikke får svart på alle kommentarer, men jeg er utenfor dekning lange perioder om gangen..
Forrige innlegget var temmelig svartmalt, men nå er jeg kjæmpe-happy igjen.

Den snille brorsan ringte meg og sa han syns det var for jævlig, både lekkasjeproblemet, men også at jeg skulle være nødt til å bevege meg tilbake til nord, når det skinte så igjennom at det egentlig er det siste jeg ønsker.
Så han vipsa meg bursdagsgave på forskudd, og nå skal jeg gjøre så godt jeg kan med å få tatt tak i og fiksa problemet mens jeg er på farta.
Gjett om jeg ble glad!! 🤩
Og nå har jeg fått tatt meg en hårvask (elver nok rundt om kring her)

..og fått på meg splitter nye, gule happy-sokker.

Yeppz – lykken er…. ❤️

10 kommentarer

Siste innlegg