LUNSJ MED NYSGJERRIG SELSKAP

Å være på tur i godt vær og kunne ta tida til hjelp er bare helt fantastisk. Jeg har vært på veien i over 4 timer men har ikke tilbakelagt større avstand enn fra Skibotn til Kvænangsfjellet, som ved normal kjøring tar ca halvparten av tida. Og her er jeg da i skrivende stund, med en fantastisk utsikt..

..og prøver å få i meg litt lunsj.

Men jeg hadde knapt nok satt meg ned for å begynne å spise, før jeg fikk besøk av flere nysgjerrige klegg. De kan jo bite fra seg de der jævlene, men de holdt seg unna både hender og ansikt på meg og da lot jeg de være i fred.

Og etter kanskje 5 minutter med snoking på detta fremmede vesenet som innvaderte stedet deres, var nysgjerrigheta deres stilla og kan nå nyte resten av lunsjen i fred. Deretter er det bare å surre seg videre en bit.

Ligger forresten en ny TikTok ute.. den finner du HER

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg