LIVSTEGN FRA VEIEN

Da er det jammen torsdag igjen og jeg fant ut at jeg skal gi et lite livstegn fra meg. Er tilbake på veien igjen nå, og har det helt topp.

Jeg var ferdig å tømme og vaske ned leiligheta på tirsdag, og etter at nøklene var levert dro jeg til guttungen for å overnatte til i går. Det var som vanlig supertrivelig, og jeg laga oss pannekaker med nyrørt blåbærsyltetøy til middag. Etter at jeg dro fra han i går mårres, kjørte jeg først bortover til huset etter mora mi for å lempe av siste rest av flyttelass og deretter pakke bilen for en solid roadtrip. Jeg starta med å surre meg til Dyrøya, for der er det mange år siden sist jeg var. Været var egentlig helt ok…men smarte meg tenkte ikke på å ta bilder før det var litt utpå ettermiddagen, da det var begynt å bli overskya. Men alt er bedre enn ingenting, sant?

Når det begynte å bli enda lenger utpå ettermiddagen, parkerte jeg kjærra og rigga meg til for natta.

Jeg har sovet veldig godt i natt, og våkna faktisk ikke til liv før rundt 7. Nå har jeg kosa meg med mårrakaffen ei stund, og tenker at frokosten er neste på…eeeeh… menyen. Tenker det blir brødskive med hjemmelaget multesyltetøy.

Ha en riktig flottersfin dag alle sammen ❤️

Det siste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg