LIVET ER EN DANS PÅ NEVROSER

Bare innom en liten kveldstur nå for å ønske dere alle sammen ei riktig god natt. Dagen har vært god, og jeg har fått gjort unna alt jeg hadde sett for meg at jeg skulle gjøre. Nå har jeg sittet og googla litt som vanlig, og kom over ei kul setning: Livet er en dans på nevroser.

Veit ikke hva dere mener da, men personlig syns jeg at det er jammen så sant som det er sagt. Når jeg googla litt mer om akkurat det uttrykket, fant jeg faktisk mye musikk med akkurat dette i tittelen. Hørte litt på de forskjellige, og endte opp med at jeg vil dele denna versjonen av Tromsø-duoen Tobben & Ero med dere. Duoen eksisterer ikke i dag, for Torbjørn “Tobben” Willassen gikk bort i 2008.

Og med det sier jeg da takk & godnatt ❤️ Sov godt og drøm søtt.

6 kommentarer
    1. Det er sånt innimellom. Tobben gikk dessverre bort. Datteren Tuva druknet på ferie. Tragisk. Ero bodde i nærheten da jeg vokste opp. De var mange søsken husker jeg.
      God påske til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg