LITT SUNT & SNYKOV MED LANG LUKKERTID

Ææææ kjeeeedeeee mææææ…hehe.

Neida, jauda & jada, det er flust å gjøre her om man bare gidder. Men æ gidd ikkje!! Det er kveld her nå, og når den store orken ikke har klart å snike seg innpå meg hittil i dag, skal den jammen ta bare holde seg unna til i mårra. Så her sitter jeg da og strikker i sakte film for å få det siste, halve nøste til å vare enda ei stund. Det har ikke blitt noe middag på meg i dag, men gikk heller for litt sunt til kvelds. Granola m/kakao & bringebær og vaniljeyoghurt.

Ute snør det igjen…noe jeg IKKE setter pris på, men det er nå dessverre & heldigvis ingen ting å gjøre noe med. Tok et bilde av snykovet og lekte meg med lukkertida. Ser jo nesten ut som snøen er tegna på med blyant.

Tja, da gjenstår det vel egentlig bare å si takk og godnatt atter en gang. Kos dåkker masse-masse med kvelden ❤️ og sov godt etter hvert.

5 kommentarer
    1. Stilige snøbilder altså – moro å leke seg med lukkertid! 🙂 og vaniljeyoughurt er sååå deilig, og med granola, o la la…. 🙂 klemmer

    2. Tøffe bilder av snøkovet.👌🏻
      Håper du begynner å bo deg inn i huset nå og får sove godt om natta.🤗👍🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg