LITT SMÅSTRIKK – OG LITT STØRRE STRIKK

I går bruke jeg en del tid på å få sydd inn tråder på de siste strikkeprosjektene mine.. noe som er så sinnsykt kjedelig. Jada-jada, selvfølgelig er det lureste å sy inn tråder etter hvert som man er ferdig med en et prosjekt – men jeg klarer liksom å rote det der til nesten hver eneste gang, sjøl om jeg hver gang sverger like mye på å forbedre meg. Akk ja!

I alle fall, trådene ble sydd inn de, og som jeg nevnte i innlegget mitt i mårres, skulle jeg ha mannekeng-oppvisning for meg sjøl her i dag for å få tatt bilder av de siste strikkeprosjektene mine.

Og her er resultatene. Det er en god del småstrikk..og et par større strikk.

Det jeg har på meg over her, er fri fantasi og strikka i Huldra-garn. Tykt, mykt og varmt. Pulsvarmerne ble strikka så lange fremover fingrene at jeg kan brette de om jeg skal gjøre noe som krever større deler av hendene mine.

Det var veldig mye av det garnet, så jeg strikka like godt et par votter også..og kose-lester.

Det siste av småstrikket var jeg ferdig med i går..enda et par lester av noen umerkede garnrester som lå her..

Jeg har også strikka et par lester på bestilling til ho fredagsdate-venninna mi, men de tok jeg ikke bilder av. Helt enkle, ensfargede..1 par sorte og 1 par dyprøde.

Så var det det større strikket da. To gensere. Den ene er i Moomin, der jeg rett og slett strikka opp ett og ett nøste før jeg bytta farge.

Og den siste er den fanagenseren med mange farger som jeg starta på mens jeg bodde i den forrige leiligheta. Den er strikka i Tynn Merinoull fra Sandnes garn, og ble lang og deilig både i ermer og bol.

Så litt produktiv har jeg nå vært de siste ukene. Og alt detta har vært mulig fordi jeg har mange nydelige sjeler rundt meg som har latt meg arve garn de ikke skulle bruke sjøl. Heldige meg.

Ha en riktig flottersfin dag videre alle sammen ❤️

12 kommentarer

Siste innlegg