LITT SHOPPING OG LITT OPPDATERING OM VARME I HJEMMET MITT

I dag har jeg ligget lenge..i alle fall i forhold til normalen. Var oppe en tur litt over 5 for å snike meg inn på do uten å vekke brorsan, men det var såpass tidlig – og kjølig – at jeg sneik meg under den varme dyna igjen, og sto faktisk ikke opp før nærmere 7. Fikk laga meg kaffe og frokost, og satte meg ute på verandaen og kosa meg lenge-lenge i solgløttet.

Så..det første først. I går ble det en bytur på meg, da jeg ble med brorsan for å gjøre litt innkjøp. Han hadde en et ærend han måtte få unna..

..deretter bar det til stedet som har fått ekstremt mye av min økonomi det siste, halve året, hehe

Men nå har jeg fått shoppa alt jeg trenger for å få lagt inn landstrøm..pluss noe til et anna prosjekt dere får vite mer om etter hvert. Og så huska jeg jammen på å kjøpe en brannalarm..

Så var det ei lita oppdatering angående å ha varme innomhus til vinters. Vel, når jeg får landstrøm kan jeg jo ta meg råd til å sette på ei lita varmevifte. Fant ei utrulig lita og søt ei i går, som skal være helt grei for å varme opp små rom opp til 5 kvadrat. Jeg bor på 5,5 og tenker det blir krute godt.

Men så..den dieselvarmeren jeg fikk skaffa meg.. Den kan jeg ikke bruke likevel, da jeg rett og slett ikke har plass til drivstoffkanna. En idé er framsatt om å droppe den eksterne tanken og hente diesel rett fra tanken på bilen, men det kan jeg ikke fordi jeg må ha kontroll på forbruket så jeg ikke plutselig blir stående tom for drivstoff. Tanknåla er nemlig så som så, og jeg kjører på triptelleren og regner ut deretter hvor langt jeg kan kjøre før jeg må fylle.

Skravler litt om akkurat dette på den nyeste TikTok’n min som du finner HER.

Yeppz, that’s it folks 😊 Ha en nydeligvakker tirsdag alle sammen.

16 kommentarer
    1. Ja, varme må du jo ha. En sånn liten vifte er gull og du ligger på strøm. Vi har en sånn i bobilen og den varmer jammen fort opp rommet. Men vi kjører ikke på vinteren. Det blir din utfordring. Lykke til. Klemsiklem:)

    2. Nå som temperaturen faller og vi går mot vinter er det viktig at du får varmet opp hjemmet ditt. Et sånt liten vifte gir veldig god varme, så den er nok god å ha. Ønsker deg en fortsatt fin tirsdag, klems 🤗

    3. Varme er viktig ja – det blir bra! Hmmm – dumt at den dieselvarmeren blir et problem, jeg har det på bobilen (som går på tanken) og den bruker utrolig lite! Men upraktisk når du ikke kan se hvor mye som er igjen da….! Spent på hva som er på gang nå da! Klem <3

      1. Ja varme er viktig.. og veldig dumt med den varmeren. Hadde vært noe annet om jeg bare hadde brukt den av og til, da hadde det ikke vært fullt så nøye med å holde drivstoff forbruket under kontroll 😊 Klemmerz ❤️

    4. Varme vil du ha bruk for fremover ja.🤗👍🏻
      Jeg tenkte på deg når jeg leste om ei på abcnyheter som har flyttet inn i bilen og bor der mens hun studerer.🤗
      Nyt kvelden i nord.🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg