LITT PLANER FOR DAGEN…både gleder og gruer meg.

God mårra alle sammen. Bare innom en lynsnar tur for å hilse på, og fortelle om dagens planer.. eller plan. For det er i utgangspunktet bare en.. nemlig å kjøre til byen og jobbe på blomsterbutikken til venninna mi.

Så nå er vatnet til kjørekaffen på kok, og jeg skal om ikke så alt for lenge surre med til byen.

Fikk lagt om til piggdekk i går, så nå er det bare tut og kjør. Skal innrømme at sjøl om jeg gleder meg til å jobbe litt, gruer jeg meg masse også..men det er nok bare fordi jeg husker hvordan det ble etter siste gang. Men det var da, og detta er nå..og nå blir garantert superbra.

Ha en riktig flottersfin dag da alle sammen ❤️

Siste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER.

6 kommentarer
    1. Ta med deg ei plante hjem da vel, en julekaktus eller sådan, sett den på spilleren din. Kos deg på jobb, skulle gjerne jobbet på blomsterbutikk jeg. Blomster rundt seg gjør godt 🥰 Klem 🐰

    2. Forventningene om “nedturen” er ofte den som lager den. Min kloke mor sa alltid: Jeg tar EN dag av gangen. Det var veldig lurt, da lever liksom hver dag sitt eget liv, og man trenger ikke forvente verken det ene eller det andre. Man får en del gode dager på den måten 🙂 Håper du har en strålende morgen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg