LITT FRA DAGEN I DAG

En ting er i alle fall sikkert, og det er at dagene flyr når man koser seg.. Og i dag har det egentlig gått i ett..og jeg har sett og opplevd masse sida jeg sto opp i mårres..og har både sett på husene i Helleren ved Jøssingfjord, og Lindesnes fyr. Men siden det ble tatt så himla mye bilder, kommer jeg heller til å lage egne innlegg om de turene etter hvert..

Så nå legger jeg heller ved litt annet fra dagen i dag..som et par glimt av et nydelig bålkaffe-stopp vi hadde ved et lite vann langs en smal og kronglete vei vi rota oss inn på..

..og noen glimt fra nå i kveld…har parkert for natta på en flott rasteplass og rigga oss til for å spise kvelds.

Kompisen holdt seg til knekkebrød..mens jeg for min del gikk for ostesmørbrød..

…akkurat passe svidd 😉

Og så ble det varm kakao til.

Skal prøve å få lest litt blogger nå…men blir fremdeles ikke å prioritere å svare eller kommentere… Og siden jeg ikke veit om jeg får ferdig et av de andre innleggene jeg snakka om, i dag…sier jeg bare natti-nugatti nå – og legger ved linkene til de to andre innleggene mine i dag:

Mårra med meining

Gamle Stavanger

5 kommentarer
    1. Gleder meg til masse bilder og mer om turen etter hvert. Ingen tvil om at dere koser dere og har en fin tur 😊 Ha en fortsatt fin fredagskveld, klem 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg