LITT AV HVERT PÅ EN TORSDAGS MÅRRA

Hey og hoppsan allemann alle, og riktig god torsdag i det ganske land. I dag starta jeg mårran inne, var ute og lufta meg litt, og endte så opp igjen i sofakroken med det siste strikkeprosjektet. Det er et helt enkelt skjerf som ligger som gratis oppskrift på Drops.

Jeg strikker ikke med garn og pinner som er foreslått, men bruker opp restegarn som jeg var så heldig å få tilsendt fra et par av TikTok-følgerene mine nå i desember. Så her har jeg rett og slett lagt sammen to farger av Silja-garn og strikker på tykke pinner – trur det er #8. Fargene er dessverre litt misvisende, for det røde er mer kirsebærfarget enn på bildet her.
Et anna prosjekt jeg nettopp er ferdig med er et anna skjerf.

Husker ikke hva det garnet het, men det var i allefall skikkelig tykt og mangefarga. Hadde ikke noe mønster til det, jeg bare rett og slett stikka 2rett & 2 vrang hele veien, men bytta om på det etter hver 4 omgang sånn at det ble litt avlange ruter – altså rett over vrangt og vrangt over rett.

Og ellers da? Vel, i går var jeg jo i bursdagsselskap hos fredagsdate-venninna mi og spiste masse god mat og bare kosa meg.

Det er ikke lange biten mellom oss, men skal innrømme at jeg haika med brorsan med unnskyldning om dårlig vær – som egentlig var et helt greit vær, men skitt au – det var kjekt med haik. For da heiv jeg meg med han på butikken etter at vi hadde vært i bursdag, og der fant jeg bl.a en kilopose med epler til bare 18 kroner, samt pakker med ferdig oppskåret lammerull i billigdisken, til bare 12 kroner pakken. Kjøpte med meg noen stykker som havna i frysa, wohooo!!

Yeppz, det var litt av hvert på en torsdags mårra. Hva resten av dagen bringer – tja, det gjenstår å se.

Ha en riktig flottersfin dag da ❤️ CU L8R

4 kommentarer
    1. Fine skjerf begge to og lekre fargekombinasjoner 🥰 Det er ikke ofte jeg bruker originalgarnet når jeg strikker eller hekler, for finner jeg et billigere alternativ så velger jeg det. Ha en fortsatt fin torsdag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg