LETTERE SAGT ENN GJORT

NÅH!! er jeg parkert for natta – og det var jaggu på tide for nå begynner jeg å bli seriøst sliten. Først var det jo meininga at jeg skulle finne et sted der det ikke var så sabla kaldt, for jeg burde spare på dieselen til varmeren. Men ganske snart innså jeg at ville få problemer med å få under -8 på den kursen jeg holder nå. Så da var det å begynne å leite etter en grei plass å stå. Hah!!! Det var jaggu lettere sagt enn gjort – for på de få plassene jeg har kommet over som har vært litt større enn ei busslomme, lyste sånt som dette mot meg.

Så jeg har kjørt og kjørt og kjørt..og har endelig funnet meg ei grei utkjøring langs ikke så langt unna Notodden. Ikke noe fancy her, kun en søppeldunk..og en trailer som står parkert foran meg. Men det får duge for i natt, sjøl om det er-11.

Nå skal jeg lage meg mat og lese litt blogg..så får jeg se hva kvelden videre bringer.

 

8 kommentarer
    1. Er du så langt nedover allerede?? 😃
      Gi meg et pip hvis du vil og orker å møtes et sted. Jeg vet ikke hvor ferden din går videre men…
      Fin dag ønskes deg 🥰

      1. Jada, som sagt hele gårsdagen gikk med til å kjøre 😊 Kunne veldig godt tenkt meg å møte deg – men blir ikke det tilbake fra den veien jeg kom?🤔 Eller surrer jeg meg geografien igjen?🙈 Saken er at jeg prøver fortvilt å finne et varmere, mest mulig snøfritt sted å kunne være ei stund, og i ærlighetas navn begynner jeg å gå tom for drivstoffpenger og har ikke mulighet til avstikkere i denna runden. Beklager 😔❤️🥰

    2. Det var synd. Anledningen byr seg kanskje en annen gang 🙂
      Det spørs om du ikke har vært igjennom distriktet her hvis du nå nærmer deg Notodden og kom fra Venabygdsfjellet.
      Desverre er det ikke meldt røde grader her de nærmeste dagene. Du må nok lenger sørover vil jeg tro.
      Håper du finer et fint sted å parkere noen dager 🙂
      Ha en flott dag 🥰

      1. Ja det har jeg nok vært, ja..men i går var jeg så fokusert på å finne en ok plass at jeg tenkte ikke over at jeg har “kjentfolk” rundt meg. Men så mye som jeg kjører detta landet, vil det garantert melde seg flere sjanser 🥰 Og ja dessverre er det mye blått over det ganske land, så jeg krysser fingre og tær for at jeg finner noe lenger sør 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg