LA MEG FÅ KJEDE DEG I ET MINUTT ELLER TO..

Heisann i ettermiddagskveldinga folkens..dette blir nok dessverre et ekstremt kjedelig innlegg, derfor legger jeg ved et (kanskje) litt mer…eeeh..spennende? bilde enn vanlig øverst her.

For i dag har jeg bare vært innendørs og ikke gjort en pellemainnskjit. Eller jo – jeg var ute i tjaaa..5-10 minutter og kosta av trappa/plattingen for go’venninna. Men ellers har jeg kun supa luft gjennom åpne vinduer. Om jeg har gjort noe fornuftig innendørs? Noooope!!! 10 minutter yoga i formiddag, og that’s it! Ellers har jeg kun sittet sammenkrølla i en stol og lest…og faktisk flata ut i senga i et par-tre timer med nesa i samme boka som tidligere. Og lurer du på hvilken, så er det #12 av Lysets Rike. Ble nemlig ikke ferdig å lese alle bøkene da jeg atter en gang lånte hele serien av venninna mi her i høst.

Og nå sitter jeg og venter på at klokka skal gå. Har nemlig tenkt å hive meg med go’venninna når hun kjører ned på butikken litt seinere for å ta helgehandelen. Hah! Da blir det jammen litt luft og sosialisering på meg i dag likevel.

Om jeg kommer noe mer innom i dag? Only time will tell 😉

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg