KOSETUR – DET ER KOS DET..del 1

Dette innlegget er del en av to..og del to kommer i mårra når jeg har sortert litt bilder. Dagen i dag tok nemlig ei litt anna vending enn det jeg hadde sett for meg da jeg sto opp. Jeg ble oppringt av brorsan som lurte på om jeg hadde lyst til å dra på tur sammen med han og sønnen. De hadde tenkt seg ut for å nyte godværet, og planla bålkos og mer til. SELVFØLGELIG ville jeg det, så jeg røska tak i litt vått og tørt og satte på dør. Stoppa på butikken for å kjøpe med litt stæsj til brorsan, og så kjørte jeg bortover til dem og parkerte for vi skulle kjøre alle i en bil.

Vi endte opp mange mil utenfor Harstad, faktisk forbi fergeleiet i Kjøpsvik, og det er derifra det kommer en del to i mårra.

Men før vi endte opp borti hutiheita, hadde vi oss bl.a et lite is-stopp i Ballangen.

Og før det var det et lite røyke-tissepause-stopp langs gammelveien like før vi var i Narvik.

Det var ei stor utkjøring med et par minnesmerker.

Det ene var dedikert gjenerobringen av Narvik..

.. men det andre veit jeg nå ikke helt hva var.. men fint var det i alle fall.

Yeppz, dett var dett og det var del 1 av en utrulig koselig tur.. så stay tuned for del 2.

 

7 kommentarer

Siste innlegg