KOSELIG AWARD – MEN ELLERS TOTALT UTLADA

Wow..i dag var jeg så heldig å få en utrulig koselig award..

..eller rettere sagt en “Honorable Mention” fra medblogger Gryende. Hun har et kult konsept i desember – GRYXEN-AWARDS – som går ut på å dele ut priser til medbloggere..og for å si det med Grys egne ord *er det helt enkelt et ‘fuck-you’ til Vixen, som var ment å være en bloggerpris, men som istedet er blitt ‘anything but’.*  Vil du vite mer om konseptet finner du det ved å trykke deg inn på bloggen hennes.

Ellers har jeg hatt en skikkelig rolig dag frem til nå. Jeg har for det meste bare ligget på sofa og lest, for det kjennes ut som om kroppen er rett og slett totalt utlada.

Veit jo at det har vært mye styr de siste månedene, så tenker at det er vel helt innafor å ha en dag der jeg ikke gjør noe. Eller LITT har jeg gjort, som å vaske og henge opp et par maskiner med klær for guttungen og laga frokost til kar’n når han sto opp.

Men utenom det? Null & nix! Skulle ha lest meg opp på blogger og svart på kommentarer, men orker bare rett og slett ikke ta fatt på det enda. Og akkurat nå sitter vi å koser oss og skal se enda en julefilm. Seinere i ettermiddag blir det Tikkamasala og nanbrød…og etter det.. definitivt enda mer sløving, så kanskje jeg er mer full av futt og fart i mårra. For seriøst, det er ikke en god følelse å være så totalt utlada og tappa for energi.

Ha en riktig fin dag videre alle sammen ❤️ og fortsatt god jul.

10 kommentarer

Siste innlegg