KANSKJE IKKE FULLT SÅ FISEFIN

Jada, da var det søndag igjen og dere veit kanskje nå hva det betyr? Mhmm & yeppz.. den dagen i uka da jeg bevisst prøver å være litt fisefin.

Nåja..kanskje ikke fisefin er rette ordet, men jeg prøver i alle fall å gjøre litt stas på både dagen og meg selv. Kle meg i kjole, bruke en fin kopp og ellers pynte og dandere litt ekstra på frokostbordet.

Denne ukas kjole har jeg brukt en god del ganger før, men jeg liker den veldig godt. Er ikke sååå glad i å bruke rødt, men akkurat denna går greit. Dessverre har ryggen min bestemt seg for å være ekstremt vanskeligstilt her på mårran, så jeg hadde ikke nubbesjanse til å løpe att og frem mellom kamera og der jeg skulle posere for å få tatt et skikkelig bilde av kjolen til dere. Men siden jeg har vist dere den før, legger jeg ved de bildene jeg brukte i fjor under ei av Frodith sine fargeutfordringer. Yepp..der bodde jeg enda i den leiligheta hvor jeg hadde utearealet mitt i carporten.

 

Joda, kjolen er fin den og jeg skulle seriøst ønske at jeg hadde fått tak i en tilsvarende i en annen farge. Flaskegrønn hadde jo vært perfekt. Eller brun.. eller..

Nå er det straks frokosttid her, med rundstykker jeg bakte i går. Hva dagen ellers vil bringe gjenstår å se. En ting er at ryggen har streika akkurat nå, men det kjennes ut som det er flere ting som er på tur til å gå til streik her. Så jeg tar dagen som den kommer.

Ha en riktig nydeligvakker søndag alle sammen der ute ❤ CU L8R

 

6 kommentarer

Siste innlegg