JODA…NYTTÅRSFEIRING VAR DET HER OGSÅ..

Sånn egentlig hadde jeg tenkt å skippe hele blogginga i dag – men så satt jeg her i kveldinga da..og småkjeda meg…så da ble det er liiiite innlegg likevel..

Og selvfølgelig ble det litt om nyttårsfeiringa..

Helt seriøst, så hadde jeg en fantastisk fin dag i går. Guttungen kom innom på middag…som etter hans ønske var rømmegrøt & spekemat..

..og selvfølgelig ble det både dessert…og anna kos etterpå.

Og midt inni dette, tok guttungen i bruk de kunstneriske ferdighetene sine, og dekorerte speilet i gangen min.

Da han dro hjem utpå kvelden, hadde jeg tenkt å bare sløøøøve i sofa med boka mi – men så ringa han litt over 23.30 og lurte på om jeg ville være med opp i et boligfelt som ligger temmelig bra oppe i høyden, for å se på rakettoppskytinga.

Klart æ ville det 😊 Så da hoppa jeg ut av pysjen igjen, og fikk på meg noe mer fornuftig, og sto klar utenfor når kar’n kom for å plukke meg opp.

Myyye bedre enn utsikta fra stuevindu mitt 😉🤩

GODT NYTT ÅR, folkens ❤️

8 kommentarer

Siste innlegg