JEG OG SKRAVLA FORNEKTER OSS IKKE

Joda..helt sant..jeg og skravla fornekter oss ikke..

Hvordan da? Jo altså.. Akkurat nå har jeg et lite ministopp – en eller annen plass i Møre og Romsdal.

Det ble et nydelig vær, og så viste det seg at det var et nydelig minifossefall her jeg stoppa… så jeg fant ut at jeg først skulle få litt ekstra vann på skrotten – og deretter av meg dongeribuksa og ullgenser’n og heller satse på en litt mer lettkledd stil.. Kortbuksa og t-skjorte var planen. Og joda, sånne klær fungerer godt det..det vil si, før jeg kom så langt at jeg hadde fått på meg den derre t-skjorta (men heldigvis var bh-toppen på plass) kom det en bobil og parkerte bak meg.. Et nederlandsk par som selvfølgelig skulle slå av en prat og høre om det var lov å stå der over natta.
Vel, kun bh-topp eller ikke, mi skravlekvern fungerer like godt på engelsk som på norsk, så la oss bare si det sånn at nå har jeg vel halvveis skravla hauet av og delvis skremt vettet av enda et par stykker 🙈

Ellers har dagen vært god så langt. Skravla litt med søstersen i mårres og det var koselig.
Nå har jeg passa på å koke opp litt potet og egg mens jeg har stått parkert..

..og tenker at nå er jeg egentlig klar for å surre litt videre i godværet.

Så TUDDELU & TTFN 😊

12 kommentarer

Siste innlegg