JANUARUTFORDRING – 21.. SNØENGEL

Heisann i kveldinga folkens. Bare innom for å prøve å holde meg ajour i FRODITHS LILLE JANUARMORO.

Dagens ord er SNØENGEL..og hmmm.. det var lettere sagt enn gjort. Hadde jeg nå enda huska på det tidligere i dag da jeg likevel var ute i snøen og jårra, så kunne jeg jo laga en engel da. Men det gjorde jeg jo ikke. Og nå i kveldinga gidder jeg ikke, hehe. Så da løser jeg oppgaven på følgende måte.

En skikkelig kul SNØENGEL som jeg fant på nettet.

Og så laga jeg min egen variant..et bilde jeg hadde med mye SNØ…og en ENGEL som jeg redigerte inn, henta fra et annet bilde.

Tenker at jeg bør nå ha for forsøket i alle fall, hehe.

8 kommentarer
    1. Neimen, var du ute også lagde du ikke engel 😉 Fort gjort å glemme det, men jeg får alltid lyst til å lage engel når jeg er ute og det er sånn snø som frister til det 😀
      Fin løsning da <3

    2. Mange måter å løse denne utfordringen på, og jeg likte virkelig den først engelen som sitter så fint på krakken 🥰 Så ei jeg følger på Snap hadde laget en fin snø hund som lignet på bulldogen hennes. Ha en fortsatt fin kveld 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg