JÆKLA VÆR..OG EN LITEN GJENNOMGANG

Til å begynne med nå bare MÅ jeg få ut litt frustrasjon over det forbaska været. Ikke før kan man puste ut og se at man har faktisk overlevd fra å blåst eller regne bort…så begynner en innbitt kamp mot den jækla snyen. Værsågod å juble de som vil – æ hate den som pesten!!! Og glede mæ sykt til å slippe unna litt.. forhåpentligvis snart..

Ellers har jeg hatt en liten gjennomgang på bloggen og endelig klart å lese meg litt opp på blogger jeg følger. Er enda ikke i havn med alle, og veit ikke om jeg rekker det heller. Men så langt har jeg fått med meg en masse flotte naturbilder, blomster, dikt, strikkemønster – og matoppskrifter. Og innimellom alt noen samfunnsretta innlegg og menneskelige skjebner som ikke er relatert til de før nevnte temaene.

Hva resten av dagen skal gå til, veit jeg ikke. Akkurat nå har jeg en liten pause i kjøringa. Dro fra brorsan litt tidligere, og har sia da prøvd å unngå å snø ned.. bokstavelig talt.

Ha en riktig flottersfin dag videre folkens ❤️

6 kommentarer
    1. Huff!🙈😱 Det har vært voldsomt med vær her i nord nå. I natt har det lavet ned og kommet vel 30 cm snø og det fyker i tillegg. Jeg er også ute på veien i dag, men bor tross alt ikke i bilen, så da er det ikke noe å klage på for meg. Vær forsiktig!🥰

    2. Snø snø snø :-/ det har ikke før blitt regnet vekk så laver det ned på nytt…. Mye snø der nord ja.. og mye vær… Kjør forsiktig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg