..ikkje HEILT som planlagt, men..

Først av alt – SEEEEE så nydelig utsikt æ hadde til frokosten min i dag

Eeeh, jah – og god mårra, forresten 😁

Gårsdagen ble liiitt annerledes enn jeg hadde planlagt, da jeg hadde alt fra baking og hårfarging til venninnebesøk og omlegging av dekk på agendaen..og endte opp med kun hårfarginga og dekkskiftet. Og denne gangen var det IKKE min feil at ting gikk litt på tverke, hehe. Venninna hadde litt anna fore, så jeg kom meg ikke bortover da jeg hadde tenkt – fordi jeg venta på sønnen min som skulle komme rett fra jobb og være med meg til Kvæfjord og brorsan, der jeg har dekkene liggende.

Meeeen – så måtte kar´n jobbe litt overtid – og dermed ble jeg sittende her å dingle med beina – med nyfarga hår som jeg hadde klart å få til mens jeg venta på å høre fra den før nevnte venninna..

Når så guttungen endelig var ferdig på jobb, kjørte vi først innom ho derre-derre venninna, ja – og avleverte bl.a et par votter jeg hadde strikket for henne, til det yngste barnebarnet på knapt året..

..og så bar det rett til Kvæfjord, der den snille guttungen tok seg av dekkskiftet..

..mens ho gamla sjøl, rensa batteripola og kabelsko på begge batteriene så kar´n ikke skal få unødvendige startproblemer på turen. Fikk lære noe nytt av brorsan – å bruke kokende vann på irret..funka fint som fy, det..og jobben var unnagjort på null komma nix 😍

Og bakinga? Veeeel…den skal jeg prøve å få tatt i dag, da det rett og slett ble for seint før jeg var hjemme igjen i går. Vi (æ & glunten) tok oss nemlig en liten kveldskjøretur da vi var ferdig meg arbeidsstykkene, så det “laaangt på natt” for mæ (les:trøtt, gammel dame som er sengeklar klokka 9 om kvelden, hehe )

Men oh lykke for et mammahjerte, si bærre æ.. kvalitetstid 3 daga på rad? Reine kinder-egget, jo ❤️

 

 

4 kommentarer
      1. Ja det er godt nå når han er blitt voksen og kan hjelpe meg litt…og jeg er SÅ takknemlig for all den tida han vil tilbringe sammen med meg. 😊 Og yeppz, nå er det like før det braker løs, hihi 😉😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg