IKKE MYE FUTT HER AKKURAT

Rart hvor forskjellig dagene kan være..i går var det full rulle og jeg var i aktivitet store deler av tida..mens i dag er det ikke mye futt her akkurat. Har vært oppe sida grytidlig som vanlig, men har kun brukt dagen så langt til å drikke kaffe, strikke og glo på en serie.

Det er et fantastisk vær ute med litt vind og nydelig temperatur, men jeg har såpass lite drivstoff igjen nå at bilen må brukes kun til “krisekjøring” frem til neste trygd kommer – og jeg gidder IKKE å traske rundt om kring her i nabolaget. Så da er det bare å klore seg fast og prøve å stå han av så godt det lar seg gjøre.

Hva resten av dagen vil bringe må gudane vite – men noe sier meg at jeg blir mest sannsynlig å fortsette med det jeg har holdt på med så langt.

Ha i alle fall en riktig flottersfin dag alle sammen ❤️

Det siste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER

14 kommentarer

Siste innlegg