IKKE HELT PÅ NETT..

Bare for å ha det sagt, jeg HAR internett/mobildekning.. men til gjengjeld føles det som om både jeg og hauet mitt ikke er helt på nett. Det er vanskelig å forklare, men jeg bare rett og slett sliter med å “fungere” i såkalte normale settinger, og i ærlighetas navn føler jeg meg rett og slett dysfunksjonell til tider. Skal utdype det mer når jeg klarer å sette ord på tankene mine.. men ellers gir det seg dessverre utslag i forbindelse med bl.a bloggen – og må bare beklage at jeg poster lite, ikke kommenterer – og heller ikke orker å svare på kommentarer. (jada, æ veit nån føle trangen til å analysere no – og det får dåkker nu bærre gjøre om det føles bedre for DÅKKER..for æ har ikkje behov for å bli analysert..)

Men det dysfunksjonelle til side..hva har skjedd sia sist? Vel.. jeg står fremdeles parkert utenfor hos brorsan, fordi jeg enda har litt småtteri som skal gjøres i forbindelse med bilen. Så i mårres var det frokost og mårrakaffe på ene verandaen hans, med ei nydelig utsikt.

Ellers har jeg plukka pigger i et par dager..

Saken er at bakdekkene mine var totalt nedslitt, og sjøl om det ikke er lenge før man kan legge om til vinterdekk her nord, ble det av sikkerhetsmessige årsaker til at jeg plukka piggene av de gamle vinterdekkene mine for å bruke de. Egentlig hadde jeg tenkt å bytte kun bak, men da det var litt vél stor forskjell på foran og bak, ble det til at jeg plukka pigger og bytta alle 4.

Så har jeg vært i bursdag til gubben til “fredagsdate”venninna mi – de som jeg laga et innlegg om når de gifta seg i begynnelsen av september (for de som husker det)

Go’venninna mi hadde bursdag dagen før, men da hun ikke planla feiring, og jeg på toppen av alt styra bare værre med bilen, valgte jeg å kun gratulere henne via telefonen.

Og så holder jeg på med å klargjøre de nye vinterdekkene som skal på snart. Har skrapa felgene og malt første strøket på de, og tenker at jeg blir ferdig med det prosjektet i dag.

Yeppz… that’s all, folks ☺️

Ha en nydeligvakker søndag.. og så ligger det et par nye TikTok’er HER og HER..

 

 

 

6 kommentarer
    1. Huff, vinterdekk ja, det begynner snart å bli på tide å tenke på å legge om. Jeg var jo så sen om å legg om til sommerdekk, så den sesongen ble kortere enn normalt 🙈 Koselig med bursdagsfeiring, selv om det ikke blir på selve dagen. Ha en fortsatt fin søndag, klem 🤗

    2. hagen til brorsan er et godt sted å være tenker eg ,det er jo så vakkert der.
      Huset ditt må ha forsvarlig grunnmur ja det er sikkert ,godt å være føre var ,så får du ha en fin dag med dine gjøremål

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg