HVOR I FARSKEN ER JEG??

I dag var det skikkelig rart å våkne. Før jeg åpna øynene hadde jeg et øyeblikk glemt hvor jeg var, og syns det var sabla rart at det var så stille rundt meg. Jeg meiner, hvor i farsken er jeg?? Hos go’venninna mi hører jeg tross alt lyder fra en høyst levende verden..folk som snakker, hoster..hunder som bjeffer og biler som kjører forbi i det fjerne. Men i dag – ingen ting sånt. Derimot hørte jeg en lav, “drønnende” lyd og lurte et sekund på om jeg var blitt døv og hjernen min brumma på grunn av startvansker… Og DA slo jeg opp auan og innså hvor jeg var..eller er. Ikke rart at det er dønn stille da, hehe. Og den drønninga jeg hørte i det fjerne er faktisk havet og bølgene som slår mot land.

Så da var det bare å rulle seg ut av sengklærne og starte dagen. Når jeg er her liker jeg å sitte på verandaen og nyte mårrakaffen og utsikta. Er ikke så himla mye utsikt å skryte av akkurat i dag, men trivelig lell.

Jeg satte meg mest mulig i skjul for snykovet, men det blåste litt inn på meg likevel..og da skynda jeg meg å prøve og få knipsa et lite snøfnugg som landa på pleddet mitt.

Og nå er jeg gradvis på tur til å våkne skikkelig, og er fullstendig inneforstått med hvor jeg er. Hva dagen bringer får tida vise.

Nå er det frokost som står på planen hos meg. Ha en flottersfin dag da, alle sammen.. uansett hvor du er ❤️

Dagens mårrabubbel på TikTok finner du HER

9 kommentarer

Siste innlegg