HVILKEN KJOLE BLE DET I DAG, DA?

Yeppz, det er søndag – og det betyr kjoledag. Når jeg starta med dette konseptet mitt for flere måneder siden hadde jeg vel egentlig ikke den helt store trua på at jeg ville klare å gjennomføre det så til de grader som jeg faktisk har gjort. Fordi jeg har til og med hatt kjole på meg midt uti bushen når jeg var på den siste roadtrip´en. Og nå er det nesten blitt sånn at jeg gleder meg til å ha kjole eller skjørt på – og DET er det mange år siden sist.
Jeg brukte faktisk kjole en (nesten) hel dag midt i denna uka vi hadde også, for jeg måtte jo teste den nye, fine jeg fikk i den siste pakken fra Temu, hihi.

Men altså, nå som jeg er tilbake i heimen igjen er det den flotte koppen søstersen har laga til meg som kommer frem som fisefin søndagskopp. Men kjolen – den trur jeg ikke dere har sett før.. så hvilken kjole ble det i dag, da?

Jo altså.. en temmelig kort en.. noe jeg IKKE er glad i, fordi jeg takler veldig dårlig å blottlegge alt fra midten av leggene og opp. Men kjolen – som er arva – er flott den, så jeg klarer glatt å bruke den her heime hvor ingen ser meg, hehe.

Jada-jada.. jeg kan bruke strømpebukse eller tights under, men for det første EIER jeg ikke ei eineste strømpebukse, og for det andre er det alt for varmt å gå med tights under. Så om jeg beveger meg ut blant folk i dag, blir kjolen bytta ut med bukse, og sånn er det med den saken.

Ha en riktig nydeligvakker søndag videre da, alle sammen ❤️ CU L8R

 

12 kommentarer
    1. Er ikke SÅ fornøyd med beina lenger jeg heller, men prøver å gi litt blaffen. For å få litt sol på beina. Vi skulle ikke bry oss så mye om hva andre måtte tenke. Antagelig tenker de ingenting 😀 Jeg skal utpå med shorts i dag.. Tror jeg… ikke helt klar…men skal prøve…

      1. Joda, du har helt rett..man BURDE ikke bry seg. Men største problemet er at jeg syns sjøl de ser latterlig stygge ut..og det er mulig at jeg har tenkt annerledes på det om kroppen min hadde vært nogen lunde normalvektig hele livet, og ikke sykelig overvektig🤔 Det har dessverre satt sine spor i psyken min 🙈

    2. Skjønner 🙂 Det er jo jeg som ikke synes mine er så fine heller da. “gamle”, siger, slask osv. Ser det når jeg er her alene OGSÅ 😀 Men i dag skal de få luft uansett. Jeg så grei nok ut “oventil” i dag, så da får det bare stå til. Jeg skal gå opp på en topp, og orker ikke bukse. Og å gå “fjelltur” i langt skjørt orker jeg heller ikke. Så det blir shorts. Utrolig sjelden jeg viser meg i.. 😛 Den kjolen var veldig fin til deg i alle fall 🙂

      1. Jotakk..ser det når jeg er aleine jeg også, men da går det likevel greit 😊
        Skjønner deg veldig godt..fjelltur i skjørt eller kjole er sjølplageri, hehe. Da kan jeg strekke meg til sånn som f.eks piratbukser..bare de går under knærne går alt så myyye bedre 🤗
        Tusen takk for det 🥰 og god tur til deg.

    3. Du er så flott i den kjolen. Om det er en trøst så jo eldre vi blir jo mindre bryr vi oss om hvordan vi ser ut i kjole eller shorts. Ble mobbet fordi jeg var tykk, men når jeg ser bilde fra den tiden der var jeg slank. Fikk spiseforstyrrelse og sluttet nesten å spise. Ble sykelig tynn. Nå er jeg normal vektig og bryr lite om hva andre mener og tror. Vi damer bør være stolt av kroppen våres. Klems

      1. Takk for det 😊 Vel, håper jo det blir å stemme for mitt vedkommende også. Nå har jeg aldri vært normalvektig eller tynn, så jeg har liksom ikke noe å sammenligne med. Og ja, jeg er enig i at vi BURDE være stolt av kroppen vår, men pr i dag takler jeg ikke det “alle” andre tydeligvis takler når det kommer til å eksponere kroppen sin 🤗
        Klemz tilbake.

    4. Lekker kjole, som du er å fin i 🥰
      Selv går jeg aldri i kjole, ettersom jeg har så komplekser for de omfavnsrike leggene min. Burde gi F, men klarer dessverre ikke. Ha en nydelig søndag, klem 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg