HVEM SYNS EGENTLIG AT DETTA ER OK?

Mårnings folkens… da var det atter ei ny uka. Egentlig er det jo tid for det ukentlige diktet nå, og det kommer – men ikke før senere i dag/kveld. Jeg orker bare ikke å prøve å være i det poetiske hjørnet akkurat nå. For sjøl om dagens utsikt godt kunne vært til inspirasjon etter en godværsdag, må jeg bare si – med hånda på hjertet: BLARGH!!!

Grått og vått så langt øyet kan se. For ørtende dag på rad. Joda, jøss & bevares – det har vært antydning til et glimt av blått og et streif av solgløtt hist og her – men det er jammen ikke mange NYDELIGE dager vi har hatt her, etter at det endelig slutta å snø rundt 17.mai. Ærlig talt..hvem syns egentlig at dette er ok? Dag etter dag og uke etter uke med gråvær og ekstremt lave temperaturer… Ikke å vente at store deler av nordlænningan banner så det lyser rundt øran – man må jo det for å få LITT lys & varme i hverdagen.

Heilt seriøst så har detta vært dagens høydare til nå..

Akk ja.. Nå er det strax tid for frokost her, og så er det å tusle seg til brorsan igjen. Det ble ikke en total fridag på oss likevel i går. Jeg kjeda meg og brorsan grubla på løsninger – så han ringa meg, og så dro jeg bortover en liten tur sånn at vi fikk gjort ferdig hele taket innvendig 🤩

Jupp-jupp & god mandag alle sammen

10 kommentarer

Siste innlegg