HVA F***? ER DET MULIG???

En del av dere har kanskje fått med dere nå at jeg oppretta en spleis for noen uker siden? For å prøve å få meg et bedre hjem. Spleisen ser ut til å gå rett til Helvete, men det var ikke det jeg skulle fortelle nå. For å ha en spleis, må man verifisere seg sånn at Spleis ser at man eier den kontoen som pengene skal overføres til. Når jeg oppretta spleisen gjorde jeg det – og da dukka det gamle navnet mitt opp..det navnet jeg hadde som gift, nemlig Heggen. Heldigvis hadde jeg ikke delt spleisen enda, så jeg sletta den og oppretta den som går nå – og venta med å verifisere meg til jeg hadde fått kjefta på banken min som ikke hadde fiksa dette etter snart 10 år.

Etter mye om og men, og til slutt en helt ny kodebrikke i posten gikk jeg glad og lykkelig inn og verifiserte med med BankId i går kveld…og hva F*** trur dere poppa opp da? Jo…. jeg heter tydeligvis fremdeles Heggen!!!

Er det MULIG??? Og ikke bruker jeg bindestrek mellom navnene mine heller, det ble fjerna samtidig som jeg tok tilbake pikenavnet mitt..

Jeg har nå ringa til de det er mulig å ringe til. Banken min skjønner ingenting, for der står jeg registrert som Harrysdatter Fredriksen, og banken som har Spleis skjønte slettes ingen ting, for jeg er tross alt ikke kunde hos dem. Og support-teamet inne på selve spleisen kan ikke gjøre noe. De sletta verifiseringen og lot meg prøve på nytt, men det gamle navnet mitt står der fremdeles. Det er ikke ofte jeg blir satt ut av ting, men nå kjenner jeg at jeg sliter litt med å forstå hvordan i svartsvidde BLAAAARGHEN!! er detta mulig??

Ligger litt om temaet på TikTok også – det ser du HER

Legger også ved link til spleisen HER

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg