HURRA – ENDELIG ER DET GJORT!

WOHOO alle sammen..i dag har jeg faktisk klart å få knødd meg til å gjøre noe fornuftig. For etter et par brett sudoku og ørten kopper kaffe fant jeg ut at det var nå eller aldri!! Hva da? Å få bygd om den forgrømmade senga mi bak i pickupkassa.

Så med en skrumaskin som kun skrur INN skruer, ei skralle for å skrue UT skruer så jeg fikk demontert alt og ei håndsag for tilpassing, gjøyv jeg løs på oppgaven og fikk gjort dette..

..om til dette.

Så hurra..nå har jeg god takhøyde og kan ligge i full lengde. På høyre side har jeg snekra nattbord over fritidsbatteriet, og foran der vil kassen med kokeutstyr fungere som puff. Har faktisk plass til sykt mye under senga, og der ligger til nå alt av fiskeutstyr, en trekasse til oppbevaring av klær og sko, samt alt av gass og brennere. I tillegg har jeg som dere ser god plass til en stor kasse med mat også under der. Og selvfølgelig skal vanndunken inn etter hvert.

Yeppz, nå må jeg bare si at jeg er sabla fornøyd med meg sjøl, hehe.

Vil du se det ferdige resultatet på TikTok finner du det HER

16 kommentarer

Siste innlegg